Free Template, Anime, And Manga

Apakah pria dan wanita harus memperoleh hak dan perlakuan yang sama???

Bagikan ke Teman! :




Apakah pria dan wanita harus memperoleh hak dan perlakuan yang sama???
Idi tuo ri linoe dijajiang mappasang-pasangang iyanaritu urane na makkunrai. Jaji urane na makkunrai massamangto riareng laleng pattentui atuongenna. Iyanaro saba’na parellu ripassamang hakna ri linoe sarekkuammengi dena’ gaga ripassilaineng urane na makkunrai. Idi rupa tau monroe ri linoe pada situlung-tulung manengi nasaba dena’ gaga tau mulle tuo siale-ale. Maega asabarengna na dena’ naulle ri pasilaineng urane na makkunraie.
Seddi, asabareng urane na makkunrai massamang hak’na iyanaritu pole ri puangngatala. Pura mettonni ri pattentu makkeddae dena’ naulle silepperang na ripassilaineng lalenna urane na makkunraie nasaba sikai-kai maneng aparelluatta ri padatta rupa tau. Nakko dena’ gaga urane de’ naulle jaji jama-jamangna makkunraie. Makkutoppa assibalirenna nakko dena’ gaga makkunrai ri linoe de’ naulle jaji urane. Makkuniro asabarengna siparelluang kale urane na makkunraie nasaba ri agamae makkeddai urane ripattentu metto mancaji imam keluaregana nennia makkunraie mancaji sumange’na lakkai sibawa ana-ana’na.
Makkedua, maraga massamang hak’na urane na makkunraie iyanaritu pole ri aturang nasusunge pamarentae makkeddae de’ gaga passilainengna urane na makkunraie ri negarata, nennia de’ gaga tudang ri ase’ nappa napariatai ri awana. Riarengi taue hak mappile agama, iyanaritu dena’ gaga passaang ri urane na makkunraie mattama ri agama dena’e napoji, mappile sibawang mata ati nasaba aleta muto matu jappaiki agamae. Rilainna toppa paimeng massamang hak’na majjama nasaba urane na makkunrai dijajiang ri linoe barakkuammengi nasappa atuongeng puraenna ri pattentu pole ri ase’. Jaji, dena’ gaga aturang kennai riatteang urane iyarega makkunraie sappa jamang na doi. Urane na makkunraie ripassamato hak’na massikola iyanaritu paneddingiwi riasenge magguru ri bangko sikolae sibawa tarima paddissengeng maega pole ri gurue.
Makkuniro asabareng napoleang pikkirakku parellu ripassama hak’na urane na makkunraie nasaba dena’na na makessing jappana atuongetta ri linoe nakko ripassilainengi.





Terjemahan=
Apakah pria dan wanita harus memperoleh hak dan perlakuan yang sama???
Kita hidup di dunia ini diciptakan secara berpasang-pasangan yaitu pria dan wanita. Pria dan wanita sama-sama diberikan jalan dalam menentukan kehidupannya. Karena itulah perlu disamakan hak dan perlakuannya di dunia agar supaya tidak ada perbedaan antara pria dan wanita karena kita sebagai manusia harus saling tolong menolong karena kita tidak dapat hidup sendiri. Makanya banyak sebab mengapa pria dan wanita tidak boleh dibeda-bedakan.
Pertama, sebab pria dan wanita bersamaan haknya dikarenakan sumbernya dari Tuhan. Sudah menjadi ketentuan bahwa pria dan wanita tidak bisa dipisahkan jalannya karena keperluan kita semuanya saling berkaitan. Jika tidak ada pria, maka pekerjaan wanita akan terhambat, begitu juga sebaliknya jika tidak ada wanita, maka tidak akan lahir pria. Karena itulah sehingga keduanya saling membutuhkan. Dan dalam agama menyebutkan bahwa pria adalah imam keluarga sedangkan wanita adalah sumber semangat suami dan anak-anaknya.
Kedua, mengapa harus bersamaan hak dan perlakuan antara pria dan wanita, itu dikarenakan oleh aturan yang disusun oleh pemerintah yang menyebutkan bahwa tidak ada perbedaan pria dan wanita di negara ini ataupun tindakan semena-mena. Pria dan wanita bersamaan haknya dalam memilih agama, tidak ada paksaan masuk dalam suatu agama yang tidak disukainya,kebebasan memilih menurut mata hati karena kita sendiri yang akan menjalani agama tersebut. Di sisi lain, keduanya diberikan hak mencari pekerjaan, pria dan wanita dilahirkan di dunia bertujuan mencari penghidupannya masing-masing. Jadi, tidak ada larangan untuk mencari kerja dan uang. Bersekolah juga merupakan ketetapan pemerintah dimana bersamaan haknya pria dan wanita merasakan yang namanya belajar di bangku sekolah serta mandapatkan pengetahuan dari guru.
Itulah sebab yang membuat saya mengambil kesimpulan bahwa hak dan perlakuan antara pria dan wanita harus disamakan karena tidak akan seimbang jalannya suatu kehidupan jika kita dibeda-bedakan.

0 komentar — Skip ke Kotak Komentar

Posting Komentar — or Kembali ke Postingan