Free Template, Anime, And Manga

Tau kasi-asie parellu ritulung

Bagikan ke Teman! :



Tau kasi-asie parellu ritulung
Makkokkoe ri Indonesia maega masala naoloi nasaba maegato asabareng appoleangi namancaji negara pong ri munri. Sala seddi masalana iyanaritu maega mupa tau kasi-asi ri lalengna Indonesia. iyaro kasi-asie risabari makuttu taue massappa jama-jamang coco’ ri alena. Nakko dena’ risappareng laleng passukki padatta rupa tau pole tarungkuna kasi-asie iyanaro matu asabarengna paeddungi asenna Indonesia ri matanna linoe. Makkuniro saba’na idi padatta rupa tau parellui situlung. Engka tellu laleng naulle passukki sulessurengta maneng pole ri kasi-asie.
Seddi, parelluki paenrei mutunna pendidikangnge nasaba amaccang na mapatoe iyanaritu parellu ripunnai rupa taue sarekkuammengi naulle napake akkalenna massappa jama-jamang pong makessing ri alena. Nakko madongo sibawa makuttui taue, de’ gaga tau maelo tarimaki majjama nasaba dena’ poneng jama-jamangna matu iyarega magampangto ripaddongo-dongo. Iyanaro kumacole pendidikangnge, maccani taue massappa jama-jamang naulle poleang doi.
Makkeduae,  tau kasi-asie parellu diareng paddisengeng malebbi iyanaro keterampilang sarekkuammengi punnai akkaleng mebbu aga-aga makkegunae sarekkuammengi naulle balui ri tau maegae. Pole ri keterampilangnaro naruntu hassele sibawa naulleto bukkarangi laleng tau parellue jama-jamang nasaba taniana alena massappa jama-jamang nennia alena bukkai lalengna jamangnge.
Nakko laleng makkatellue, iyanaritu diareng sumange maloppo nasaba kudena’ gaga sumange’na massappa jama-jamang dena’na ritu engka atuong naulle naruntu sibawa napoleang ri keluaregana. Iyanaritu idi parelluki poadangi makkeddae kasi-asie ripoleangngi nakko makuttui taue sappa dalle’na pole ri Puang Puataengngi. Parelluki talingei sulessuretta mapato magguru na majjama sarekkuammengi mancaji tau makkeguna ri alena, tomatoanna, sibawanna, na ri linoe. Akkatenniki ada makkeddae Hassele tau mapatoe iyanaritu amaccangeng, hassele amaccangeng iyanaritu asugireng. Nennia tossi asibalerengna hassele tau makkuttu iyanaritu dongoreng, hassele dongoreng iyanaritu kasi-asi.
Iyanaro diase’ tellu laleng mulle tulungi tau kasi-asie ri Indonesia. Makkuniro pammula eddi wettu, sadari aleta maneng nasaba idi ri linoe massappa atuongeng, jaji engka muto laleng ri arengi nakko mattongeng-tongengki massappa jamang.








Terjemahan=
Orang miskin butuh bantuan
indonesia sekarang ini sedang dilanda berbagai masalah sehingga menjadikannya negara terbelakang. Salah satu masalahnya adalah masalah kemiskinan. Sebenarnya kemiskinan itu disebabkan karena kemalasan dalam mencari pekerjaan yang cocok untuk dirinya sendiri. Jika tidak segera dicarikan jalan maka hal ini bisa menjadikan Indonesia terpuruk di mata dunia. Itulah sebabnya kita sesama manusia perlu menolongnya. Dan ada tiga jalan yng bisa dilakukan agar saudara kita bisa keluar dari tahanan kemiskinan.
Pertama, kita harus menaikkan mutu pendidikan karena kepintaran dan kerajinan merupakan modal utama yang harus dimiliki seseorang agar bisa mendapat pekerjaan yang bagus. Jika kita bodoh dan malas maka tidak akan ada orang yang ingin menerima kita bekerja. Dengan pengetahuan kita dapat berpikir untuk mendapatkan pekerjaan yang bisa menghasilkan uang.
Kedua, cara yang perlu diberikan kepada orang miskin yaitu memberikan keterampilan agar tercipta kreasi baru yang bisa menghasilkan suatu karya yang bisa digunakan sebagai sarana untuk menciptakan lapangan kerja. Hasil karya tersebut dipasarkan dan bisa menghasilkan uang yang bisa menunjang kehidupan tanpa harus bergantung pada orang lain karena bukan kita yang mencari pekerjaan tapi kita yang membuka lapangan pekerjaan.
Sedangkan yang ketiga, yaitu diberikan semangat yang besar karena tanpa adanya semangat bekerja maka takkan ada penghidupan yang dapat diberikan kepada keluarganya. Karena itulah kita harus semangat menasehatinya bahwa kemiskinan itu datang dari kemalasan kita dalam mencari reski yang telah ditentukan oleh Tuhan. Kita perlu menyadarkan saudara kita bahwa kita harus rajin belajar dan bekerja agar supaya bisa berguna bagi diri sendiri, orang tua, masyarakat, dan seluruh dunia. Berpeganglah pada pepatah yang mengatakan bahwa rajin pangkal pandai, dan pandai pangkal kaya. Dan sebaliknya malas pangkal bodoh, dan bodoh pangkal miskin.
Ketiga hal di atas merupakan jalan yang bisa kita dilakukan untuk membebaskan Indonesia dari kemiskinan. Karena itu mulai dari sekarang sadari diri kita karena kita hidup di dunia untuk mencari penghidupan. Jadi akan ada jalan bagi kita yang bersungguh-sungguh dalam mencari pekerjaan.


0 komentar — Skip ke Kotak Komentar

Posting Komentar — or Kembali ke Postingan